Pages

9 Haziran 2011 Perşembe

Psikiyatri



Ben psikiyatriye gitmiştim.Devlet hastanesinde ki benim böyle olduğumu anlayamamıştı.Çünkü konuşmaya utanıyordum ve annem vardı yanımda.Bana ilaç verdiler.Ben içince 50 mg ilacı çok sakin biri olmuştum.Hiçbir şeye bağırmıyor takmıyordum.Sonra da sigorta hastanesine gittik.Kadın anneme "Bu kız iyi değil"dedi.Ve "Çocuğa 50 mg ilaç verilir mi?Bir çocuk için çok fazla"dedi.Sonra ben öylece dalmış bakarken "O şu an da yansımalar görüyor"dedi.Ama bana göre normaldi.Sonra da annemle aşağı kata giderken gerçekten delirmiş insanları gördüm.Kızın deli olduğu belliydi psikiyatri de o kadar kişi bekliyordu orda beklerkene bana herkesin karşısın da "Heyyy annnenn ne eeddcekk ne yapcan"dedi deli olduğu belliydi zaten annesiyle sürekli kavga edip duruyordu bir tane de adam gördüm.Bastonlu hiç konuşmuyordu tam ruh hastası gibiydi.Neyse ben aşağı kata indim.Orda asıl uzman olan psikiyatriyle konuştum içeri sadece ben girdim.Ona olanları söyledim.O da bana "Senin psikolojin iyi değil" dedi.Ve bana kişilik testi uygulamaya karar verdiler.Ben de kişilik değişmesi varmış ergenliğe özgüymüş.5 mg'lık ilacı keşke vermeseymiş psikiyatri bana.Dellendim çünkü nenemi öldürmeye kalkmıştım.Onu boğazladım yastıkla çok korkunçtu.Sonra da hepsi geçti.Fakat daha hayla ben arkadaşlarımla konuşuyorum onlar da benimle öyle birileri var ama burda söylersem dalga geçerler diye korkuyorum.Hatta onları arkadaşlarıma bile izlettim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder