Pages

17 Mayıs 2012 Perşembe

Başka Geçmişler

Merhaba.Ben geçmişimi unutamıyorum bana yardım et.Kavga ediyorum bazen hiçbir şey rast gitmiyor.Mükemmeliyetçilik var biliyorum Mükemmeliyetçililik başa belaymış bunu anlıyorum.Benim sevdiğim vardı elimi tutabileceğim ona sonsuz bir sevgi sundum.Ailem de o çocuğun akli sorunları olduğunu söylediler."O sence normal mi?"veya "En önemli şey akıldır.İş kafada olunca sorun olmuyor.Eli olmasaydı aklı olsaydı kör olsaydı olurdu"dedi ailem.Ben hayla sevdim onu tabi bu yazıları yazdığımdan haberi bile yok.Ben ilk defa elle tutulur birini sevmiştim ona da demiştim zaten.Onun yanında ciddi olamıyordum.Çünkü onun yanında kendimi çok başka hissediyordum.Ben ona karşı bir suç işledim.Ve yine aynı ben oldum.Hayali düşüncelere daldım ve çıkamadım.Gittiğim doktorlara yalan söylemek zorundayım.Çünkü ben hiçbirine güvenmiyorum.Güvensem hep tersi çıkıyor.Bıktım şu anlık hayattan.Onun bile ne yaptığını çözemiyorum çünkü.

Günlüğüm bazen seninle deli gibi konuşmamı bağışla.Ne yapayım kimsem yok ki benim.Ailem de bir garip.
Benim bir suçum yok kaderimde hepsi her ne varsa.Çocuk gibi olsa da seviyordum onu.Onun arkadaşları onun hakkında kötü şeyler diyorlar duyuyorum ama ona diyemiyorum.Çünkü o herkese diyor dediğim şeyleri.O yüzden ona karşı sinirim artmıştı.Ama o bunu anlayamadı.Bir çırpıda bitirdi.Ve günlerdir ağladım.Acı neymiş anladım aslında.Ama o peter pan gibi hep çocuk kalacak.Huyları öyle çünkü.O hiçbir zaman kendi cinsini sevmemişti.Ben de kendi cinsimi sevmiyorum ona bir şey demiyorum ama bazen hakikaten o kızlarla beraber olurken aynı cins gibi davranıyor.Ona bir kere mesaj attım yüz yüze karşılaşınca "Telefondaki gibi ciddi olsana"dedi.Ben sadece gülümsedim.Çünkü böyle şeylere ciddiyetle hiç bakmam.O da bana kızdı hayla beni kötü biri zannediyor yada arkamdan onlarla konuşurken "Bu nasıl sevgi?"diyor. Umurumda değil yeniden başlayalım derse başlarım inanki günlüğüm.Ama o yanındaki biriyle hiç muhatap olmasa ben bu suçu işlemeyecektim bunu da bil günlük ben suçlu değilim çok masumum hatta ailemden daha çok sevdim onu ama o beni hiç anlamıyor ki!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder