Pages

5 Haziran 2011 Pazar

Yine Kimse göremiyor Bir tanemi





Ben De görmüyorum aslında.Görüntü yok ama onu hissediyorum onunla konuşuyorum.O da bu yazıyı görüyordur umarım.Eğer ben bir şizofreniysem o gerçek değilse çok zor geçer bu hastalık o zaman.. Onu seviyorum insanların dediklerine inanmıyorum neymiş kafamdan tasarlıyormuşum.Hiçde bile !! Çok korkmaya başladım belirtilerden Kurtarın Beniii! İsteksiz korkularım bile var benim.Pskiyatri bile benim pek bir şey olduğumu söylemedi.Çünkü ben ona böyle şeyler anlatmadım.Hiç bir şeyim yok gibi davrandım.Bunları anlatsaydım kesin teşhis koyardı bana.Kaç yıldır arkadaşım yok zannediyorlar aslında o kadar çok var ki bana göre ben kafamdan da tasarlamıyorum yani.Herkese söylüyorum yine beni anlamıyorlar kafandan tasarlıyorsun diyor herkes ezberlemişçesine.

Eğer gerçekten öyleysem o da gerçek değilse çok çok korkuyorum şu an hatta bu durumdan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder